Bolig , Bryllup, Barn

Siden huset nå er ferdig bygd, går denne bloggen over til å handle om endringene vi stadig gjør i og rundt huset, bryllupsplanlegging til det kommende bryllupet, og div andre hverdagslige ting.:)

lørdag 13. februar 2010

Soooolgt!!!!:)

Endelig ble leiligheten vår solgt, og det for en pris som faktisk er bra nok!;) Etter første visning, og absolutt ingen besøkende, så ble vi faktisk litt satt ut. For leiligheten vår er jo kjempe fin , syns vi!;) Så vi satt ned prisen fra 1.750000 kr til kr 1.690000.
Men likevel skjedde ikke det noe på en stund.
Men etter visning nr 2 kom det endelig besøk, og det ble budrunde!:) Så iallefall endte det på 1.730000, og vi er i grunn fornøyd. MEN: Nå er det overtakelse allerede 1.mars, så OM vi er litt stresset?? ..Litt...;) For alt er ikke heelt ferdig inne i huset, og det er ikke bare bare å gjøre alt veldig fort i mellom jobber og to barn.

Så stikkordet blir vel effektivitet fremover!;) Så mens jeg tilbrakte kvelden (og helgen) på jobb, så fikk jeg svigermor til å passe barn, og Thomas og svigerfar til å legge gulv i gangen. Og jeg hører rykter om at det ble veldig bra!:) Tidligere i uken har jeg nesten fått vasket ned huset, og har store prosjekt på barnas rom.:) Og Thomas er i full gang med kjøkken montering. Badet har også endelig fått strøm og spotter i taket etter at Camilla i Lampholmen var så snill å snakket med elektrikeren.:) Så nå skjer det snart; vi begynner å flytte inn!:)

Men siden jeg tydeligvis liker å ha mange planer på engang, så har jeg såvidt begynt å lete etter brudepike kjoler til jentene! Og det er gøy!:) For etter planen så skal jo jeg faktisk stå brud om ikke mindre enn 11 mnd i -7 grader!:)) Så her er iallefall bilde av èn av kjolene jeg har fallt for:


Meeen: Jeg har jo langt ifra bestemt meg ennå!;)

Ingen kommentarer: