Bolig , Bryllup, Barn

Siden huset nå er ferdig bygd, går denne bloggen over til å handle om endringene vi stadig gjør i og rundt huset, bryllupsplanlegging til det kommende bryllupet, og div andre hverdagslige ting.:)

torsdag 21. januar 2010

Ja-jeg skal være den første til å innrømme det...

...at jeg er IKKE flink til å oppdatere jevnlig!!:) Må bare skylde på alt annet!;) Men uansett, så går det heldigvis fremover med huset hver eneste dag. Siden sist har vi fått skikkelige inngangsdører, litt gulv, trapp, fliser...MYE, men har dessverre ingen bilde-bevis!:)
I morga kommer også ikea-kjøkkenet vårt, og jeg er kjempe spent. Er alle delene der? Håper håper..;) Ellers må jeg bare skrive om det siste store i privatlivet også: Jeg har blitt FRIDD til!!:))) Etter å ha ventet i nesten 11 år faktisk...men den som venter på noe godt!;) Så da har det opptatt mange av tankene mine også, for da må jo det bli bryllup!:) Og det er allerede under planlegging må vite...:) Men har ikke tenkt å skrive så mye mer om det her og nå. For det tilhører jo som sagt privatlivet;)

Men jeg skal selvfølgelig prøve å få tatt noen bilder av statusen på/i huset!:) Ha en flott dag videre!

Ingen kommentarer: