Bolig , Bryllup, Barn

Siden huset nå er ferdig bygd, går denne bloggen over til å handle om endringene vi stadig gjør i og rundt huset, bryllupsplanlegging til det kommende bryllupet, og div andre hverdagslige ting.:)

fredag 8. januar 2010

Løp og kjøp!!:)

For nå ligger leiligheten vår til salgs:
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20436587&sid=xz3cab-1ASR525592

Visning førstkommende tirsdag, så naturlig nok ganske spent. Ikea har også kontaktet oss, og kjøkkenet vårt blir levert om bare litt over en uke!:) Har pakke en hel del kasser de siste dagene, og kjenner at jeg blir litt grepet av panikk av hele flyttingen. Vil jo, og gleder meg jo, men det er så mange ting!:) Men ikke så gøy selve flytteprosessen uansett da.

Men nå er store deler av nyhuset ferdig innredet; i hodet mitt!;) Har mange planer og prosjekt jeg skal gjennomføre. Noe av det kjekkeste er at jeg endelig skal få lage to nydelige jente-barnerom!:) Victoria har jo rom her allerede, men dette skal bli noe helt annet!;) Angelica`s rom skal bli veldig koselig! Kan røpe såpass at jeg har laget store skisser, og skal male rett på vegg, men resultat foreligger ikke før avsluttet prosjekt!:)

Victoria`s rom skal bli Hannah Montana inspirert, ho har selv bestemt maling, og har allerede fått nytt gulvteppe, og noe "stæsj" til veggene fra ebay.:) Jeg gleder meg iallefall, men har innsett at jeg trenger en ikea tur til;minst!;)

Ellers har jeg endelig bestilt meg wallies til huset!



Gleder meg til resultatet!:)

Ingen kommentarer: